fastelavn i Egebjerg kirke

fælles for Egebjerg og Nørre Asmindrup

Kirkebladet 1/2024 Egebjerg Kirke

Kirkebladet - fælles for Egebjerg og Nørre Asmindrup

Få kirkebladet direkte i din mailbox

Udfyld herunder og du får næste gang kirkebladet i din mailbox eller på din mobil. Du vil også modtage nyhedsmail vedr. særlige arrangementer f.eks. fordrag, koncert eller udflugter m.m.

Hvis du vil have sendt kirkebladet med posten…

Kirkebladet bliver ikke husstandsomdelt som tidligere. Du vi kunne hente kirkebladet i Egebjerg Kirke /Våbenhuset eller i Dagli' Brugsen i Egebjerg.

Hvis du vil have sendt kirkebladet med posten - så send en mail til graverkontoret HER

Husk at oplyse NAVN, ADRESSE og POSTNR.

I forbindelse med det nye kirkeblad har kirken og "Egebladet" besluttet et samarbejde med udveksling af mailadresser. Derfor vil du fremover modtage både Kirkebladet og Egebladet på mail. Ønsker du ikke at modtage Egebladet kan du let afmelde det ved modtagelsen af første blad.

Herunder kan de se tidl. pdf af Kirkebladet:

Egebladet

Hvad er Egebladet?

Egebladet er Egebjerghalvøens digitale nyhedsbrev. Bladet har i over 4 år sendt nyheder ud i lokalområdet en gang om måneden. Det drejer sig om arrangementer, relevante nyheder, ideer og initiativer. Bladet når ud til cirka halvdelen af halvøens mailbokse. Når du melder dig på kirkebladet herover – bliver du også meldt på Egebladets mailliste. Se Egebladet her

Ved du at Egebjerg også har en facebookgruppe?

Gruppen har cirka 900 medlemmer, og der er som regel nogen der har tid, hvis du ønsker svar på et spørgsmål eller hjælp med et eller andet lokalt. Her kommer også informationer om arrangementer og lignende. Gruppen hedder "Egebjerg - i Odsherred" og alle er meget velkomne til at være medlemmer.