EGEBJERGKORET

RECEPTION / ÅBENT HUS
Egebjerg Præstegård
Lørdag 18. maj 2024 kl. 13 – 17

Vi holder reception / Åbent hus i egebjerg præstegård, der så gerne skulle stå færdig efter en omfattende renovering siden forsommeren 2023.
Vi indbyder derfor borgerne i egebjerg og Nørre asmindrup sogne samt andre interesserede til, at komme og se det flotte resultat, der har gjort den fredede præstegård til en moderne bolig for pastoratets nye præst. Planlagt indflytning er ca. 1. juni 2024.

Kl. 13 begynder vi med en kort andagt i kirken, hvorefter vi går over til præstegården. der vil blive taler v/biskoppen, provsten og menighedsrådet.
Menighedsrådet vil være værter for “lidt til ganen” i et telt i præstegården samt rundvisning i
præstegården.

Nyt urnegravsted
På Egebjerg Kirkegård har vores graver Niels Nielsen
designet og anlagt et nyt urnegravsted, som er alternativt i forhold til de traditionelle urnegravsteder på rækker. Det nye er cirkelformet med 10 gravsteder og føjer sig smukt ind i helheden. Pt. er der endnu 8 ledige urnegravpladser ledige.

Gå en tur på kirkegården og bese det selv.

På plakaten…