Konfirmation i Egebjerg Kirke

KONFIRMATION 2024

Der afholdes konfirmation i Egebjerg Kirke søndag den 28. april 2024

Søndag den 10. sept. 2023 kl. 10.30 er der familie-og konfirmandintro med gudstjeneste og efterfølgende forældremøde i konfirmandstuen. Undervisningen begynder tirsdag den 14. september.

Konfirmandtilmelding:

Foregår digitalt via dette link:

Tilmelding skal foretages af forældremyndighedsindehaver og foregår vha. MitID. Hvis I har fælles forældremyndighed, skal den ene forælder starte tilmeldingen. Den anden forælder modtager efterfølgende en mail med et link, som skal følges for at afslutte tilmeldingen med begge jeres digitale signaturer.

Den digitale konfirmandtilmelding er åben mellem 1. april og 30. september, men du kan tidligst tilmelde dit barn året før konfirmationen. Hvis du har brug for at tilmelde dit barn senere, eller behøver hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte præstesekretær Doris Hjort Jacobsen på mail dhj@km.dk eller ringe/sms 23 83 19 55

Konfirmationsforberedelse

Forberedelse og undervisning vil foregå i Egebjerg Kirke og i konfirmandstuen og sommetider udendørs. Efterårssemesteret mødes vi torsdag eftermiddag. Klokkeslæt afhænger af muligheder for fremmøde for de tilmeldte konfirmander, der kommer fra skoler forskellige steder.

Forårssemesteret bliver primært heldagsundervisning 2 dage. Desuden 2 eftermiddagssessioner omkring påske.

• Derudover skal konfirmanden gå til gudstjeneste engang imellem, og der kan indbydes til specielle arrangementer for konfirmander.

Årets konfirmander 2023

Egebjerg Kirke konfirmander2023.jpg

Konfirmanderne i Egebjerg Kirke søndag den 30. april 2023:
Kst. Sognepræst Ebba Neimann Rasmussen.

Fotograf Tom Keller Bruun.

konfirmandfoto
Tidl. konfirmeret i Egebjerg Kirke

(Foto mgl. fra 1995, 1997 og 2005, kommer asap)